HOŞ GELDİNİZ
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
HENÜZ ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?
Kolayca üye olabilirsiniz.

Hermossa, Her Zaman Genç, Dinamik Ve Kendini Her Alanda Güçlü Hisseden Kadınların Markası

24-04-2023 12:38
Hermossa, Her Zaman Genç, Dinamik Ve Kendini Her Alanda Güçlü Hisseden Kadınların Markası

20 yılı aşkın bir süredir sektöre yön veren Doğan Optik, Hermossa markası ile dünya genelinde 70 ülkeye ihracat yapıyor. Aynı zamanda LVMH markalarının da güneş gözlüğü ve optik çerçevelerinde Türkiye’deki tek yetkili distribütörü olan Doğan Optik, Brandeyes ile de pek çok kişiye ulaşıyor. Brandeyes CEO’su Hande Doğantekin Kın ile Hermossa koleksiyonunu ve daha fazlasını konuşuyoruz.

Doğan Optik’in başarılı markası Hermossa yeni koleksiyonunu bir kez daha Burcu Esmersoy ile kutluyor. ‘Burcu Esmersoy X Hermossa’ iş birliğiyle hazırlanan koleksiyon, 25 farklı modelden ve renk seçeneğinden oluşuyor. Dubai ve Rusya’da ofisleri bulunan markanın yeniliklerini Brandeyes CEO’su Hande Doğantekin Kın’dan dinliyoruz.

HELLO!: Öncelikle Doğan Optik’in yeniliklerinden söz ederek başlamak isterim…

Hande Doğantekin Kın: Doğan Optik 20 yılı aşkın süredir sektöre yön vermeye devam ediyor. Hermossa markamız ile dünya genelinde 70 ülkeye ihracat yapıyoruz. Dubai ve Rusya’da ofislerimiz var. Ayrıca 10 yılı aşkın bir süredir dünyanın en prestijli fuarlarına katılarak Türkiye’yi en iyi şekilde temsil ediyor ve yeni pazarlar açıyoruz. Dior, Celine, Fendi, Loewe, Kenzo, Givenchy, Stella Mccartney, Fred, Tag Heuer gibi LVMH markalarının da güneş gözlüğü ve optik çerçevelerinde Türkiye’deki tek yetkili distribütör firmasıyız. Buna ek olarak 2019 yılında Brandeyes adlı web satış sitemizi kurarak dünyada LVMH’den online satış izini alan ilk distribütör firma olduk. Brandeyes sadece bir online ticaret sitesi değil, aynı zamanda deneyim mağazaları olan bir perakende zincir ağı. Alsancak’ta ilk flagship mağazasını açtıktan sonra Alaçatı, Emaar ve birçok seçkin lokasyonda büyümeye devam ediyoruz. Amacımız, tüketicilere yüzde 100 orijinal ve güvenilir ürünleri sunarak kaliteli hizmeti her zaman sağlamak.

Burcu Esmersoy Hermossa SS23

HELLO!: ‘Hermossa x Burcu Esmersoy’ koleksiyonu ikinci yılını kutluyor. Neler söylemek istersiniz?

H. Doğantekin Kın: İlk koleksiyonumuz öncelikle sadece Brandeyes için geliştirdiğimiz ve sadece güneş gözlükleri için hazırlanan bir iş birliği idi ve çok güzel geri dönüşler aldık. Bu başarı bizi çok heyecanlandırdı ve bu yıl ikinci bir koleksiyon hazırlamaya karar verdik. Bu sefer sadece Brandeyes değil, Türkiye genelindeki tüm perakende mağazalar ve ihracat ülkeleri için hem güneş hem de optik koleksiyonu tasarladık. Şu anda çok heyecanlıyım ve koleksiyonumuzu sizlerle en kısa zamanda paylaşmak istiyorum.

HELLO!: Burcu Esmersoy marka ile nasıl özdeşleşiyor?

H. Doğantekin Kın: Hermossa, her zaman genç, dinamik ve kendini her alanda güçlü hisseden kadınların markası olarak tanımlanıyor. Burcu, disiplinli ve işinde son derece titiz olan bir kadın. Bu nedenle Hermossa markamızın, böylesine güçlü bir kadınla ilişkilendirilmesi, bizim için gerçekten çok önemli ve değerli.

Burcu Esmersoy X Hermossa Güneş Gözlüğü

HERMOSSA HM 1598 modeline ulaşmak için tıklayın.

HELLO!: Yeni koleksiyonu sizden dinlemek isteriz?

H. Doğantekin Kın: Bu yıl kampanya çekimlerimizi Dubai’de gerçekleştirdik ve üç farklı konsept ile çekimleri tamamladık. Çölde, plajda ve şehir hayatında kısacası her koşulda sizi güzel hissettirirken aynı zaman da göz sağlığınızı koruyarak rahatlıkla şıklığı bir arada yakalayabileceğiniz keyifli bir koleksiyon oldu. Koleksiyonda güneş gözlükleri; 25 farklı model ve renk seçeneği ile, optik çerçeveler ise 15 farklı model ve renk seçeneği ile gözlükseverlerin beğenisine sunuluyor. Tasarım sürecinde 70’ler ve 80’lerden ilham aldık. 70’lerdeki büyük çerçeveli kemik gözlük akımından etkilenen koleksiyonumuzda 80’lerin daha küçük ve geometrik şekilli modelleri ve maske şekilli çerçevesiz spor gözlükleri de mevcut. Güneş gözlükleri bizim için sadece yazın kullanılan bir aksesuar değil. Dört mevsim şıklığımızın tamamlayıcısı olan gözlüklerimiz aynı zamanda göz sağlığımız için de vazgeçilmez bir koruyucu. Bu bilinçle üretimimizde sadece uluslararası sertifika yeterliliğine sahip çevreye duyarlı malzemeler veya dayanaklı malzemeler kullanıyoruz. Gözlük camlarımız, göz sağlığınız için yeterli korumayı sağlayacak kadar güçlü ve stilinizi tamamlayacak kadar da renkli. Klasik sevenler için büyük gövdeli siyah - beyaz kontrastlı modeller ön plana çıkarken; daha renkli sevenler için beyaz, nude ve pembe renkli gözlükler bu sezonun en ‘hit’leri olacak. Günün her saati kıyafetiniz ile beraber kombinleyeceğiniz çok şık modeller bulabileceğiniz geniş bir koleksiyon hazırlandı.

Burcu Esmersoy X Hermossa HM 1591 C4

HERMOSSA HM 1591 modeline ulaşmak için tıklayın.


HELLO!:
Başarılı bir iş kadını olarak, kariyerinize başladığınız ilk yıllarda yaşadığınız zorluklar mutlaka olmuştur. Bunlarla nasıl başa çıktınız?

H. Doğantekin Kın: Ben bu anlamda biraz kendimi şanslı hissediyorum; çünkü ailem ve eşim her zaman en büyük destekçimdi. Ama tabii ki iş hayatı zorluklarla dolu ve daha çok erkek hegemonyasında olan bir dünya… Bu nedenle kendimi ispatlamak daha uzun bir zaman aldı. Ama bu durumla en güzel başa çıkma yöntemim şu: Ne yaparsam yapayım hep en iyisini yapma isteği başarıya ulaşmamda çok yardımcı oldu. Bazen önemsiz gördüğünüz ince detaylar sizi rakiplerinizden çok daha farlı bir noktaya getirebiliyor.

“Burcu, disiplinli ve işinde son derece titiz olan bir kadın. Bu nedenle Hermossa markamızın, böylesine güçlü bir kadınla ilişkilendirilmesi, bizim için gerçekten çok önemli ve değerli.”

HELLO!: Başarılı olmak için yolun başındayken kendinize koyduğunuz hedefler nelerdi?

H. Doğantekin Kın: Aslında başarılı olmak ya da başarısız olmak diye bir durum yok. Bugün başarısızlık diye gördüğünüz kötü bir tecrübe yıllar sonra size başarıyı getirebiliyor, hatalarımızdan ders aldığımız sürece. Bu durumda size farkına bile varmadan başka bir kazanım sağlıyor. Ama tabii ki hep hedeflerim oldu. Klişe gelebilir ama şaşmayan bir kural olan dürüst ve güvenilir olmak önceliğim. Global ölçekteki dünya markalarının başarı hikayeleri de hep ilgimi çekmiştir.

HELLO!: Sizce yeni dünya düzeninde bir markanın başarılı olması için şart nedir?

H. Doğantekin Kın: Öncelikle kaliteden ödün vermeden doğru hedef kitlesine ulaşmanız gerekiyor. Hem tasarımı ile dikkat çeken hem de kendinizi gün boyu rahat hissedebileceğiniz ürünler tasarlamak markayı ön plana çıkarıyor. Özellikle bizim gibi göz sağlığını ilgilendiren bir ürünün markalaşma sürecinde iseniz; ilk olarak güvenli ve sürdürülebilir hammaddeler kullanmak şart. Ve sonrasında ise her zaman markanızın arkasında olmanız gerekiyor. Güneş gözlüğü de optik çerçevede de bir sefer kullanılıp atılacak ürünler değil... Bu nedenle de tüketicinin yıllarca kullanacağı ve yedek parçasından tamirine kadar size hep ihtiyaç duyacağı uzun soluklu bir ilişki bu...

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.